اطلاعات و سوالات

سوالات متداول

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های فروشگاه کرمی بوده است و ما در این راستا می‏‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
  1. وارد سایت شوید.
  2. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
  3. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
  4. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

تا اطلاع ثانوی این امکان برای شما عزیزان در دسترس نیست.

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل، آدرس یا بازه تحویل سفارش خود را تغییر دهید.

فروشگاه کرمی در مناسبتهای مختلف و با برگزاری جشنواره فروش ویژه تعدادی کد تخفیف از طریق پیامک ، ایمیل و شبکه های اجتماعی در اختیار مشتریان قرار میدهد.

اطلاعات درباره ما

سوالات خود را با کارشناسان هایپر کالای خانگی ایوان مطرح نمایید